تقویت نت خوانی در آموزش دف – سایت Dordo.ir

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

تقویت نت خوانی در آموزش دف

(چگونه یک قطعه در میزان 2/4 بنویسیم؟)

 در نواختن تمامی ساز ها از جمله ساز دف هنرجویان دغدغه ی نت خوانی دارند و این امر از آنجا که بسیار مهم می باشد عموما هنرجو ها در این قسمت علاقه نشان نمی دهند.
برای همین، در فیلم بالا خانم شیوا یعقوبی مدرس پکیج آموزش دف سایت Dordo برای هنرجویان عزیز یک روش بسیار عالی برای تقویت نت خوانی و ریتم خوانی قرار داده اند که به صورت زیر باید هنرجو عمل نماید:
تمرین نت خوانی ما از یک جدول با دو ستون آغاز میگردد. ابتدا هنرجو باید در دفتر خود دو ستون تشکیل دهد. در ستون سمت چپ ابتدا یک نت سیاه و در پایین تر دو عدد چنگ و به همین صورت چنگ و دو تا دولاچنگ، دو تا دولاچنگ و یک چنگ و در نهایت طبق تصویر زیر در هر دو ستون به صورت مشابه می نویسید:
یک تمرین عالی برای نوشتن یک قطعه در میزان نمای ۲/۴
یک تمرین عالی برای نوشتن یک قطعه در میزان نمای ۲/۴
حالا ستون سمت چپ نت سیاه را با یک فلش به نت سیاه ستون سمت راست وصل می کنیم و به همین ترتیب نت سیاه ستون سمت چپ را به سایر فیگور های ستون سمت راست وصل می کنیم. به همین صورت چندین میزان 2/4 نوشته ایم.
اگر فیلم بالا را مشاهده کرده باشید خیلی زیبا و عالی استاد یعقوبی این مطلب را توضیح داده اند.
هنرجو  حالا چندین میزان 2/4 نوشته است که فرصت خوبی برای هنرجویان است تا تک تک جملات را با سرعت پایین بخواند و سپس کم کم سرعت خوانش نت ها و فیگور ها را افزایش دهد. به این صورت شما خیلی سریع نت خوانی را یاد خواهید گرفت.
به همین راحتی توانستید چندین میزان 2/4 بنویسید و یاد بگیرید. نت خوانی و ریتم خوانی اصلا سخت نیست بلکه این مدرسین هستند که باید طوری تدریس کنند که هنرجویان علاقه مند شوند. خداروشکر مدرس پکیج آموزش دف سایت Dordo بسیار عالی هستند و این تنها یک نمونه از فیلم های آموزشی استاد شیوا یعقوبی بود که در مورد تقویت نت خوانی دف توضیح دادند.

معرفی پکیج آموزش دف سایت Dordo.ir:

پکیج آموزش دف سایت دردو شامل 10 ساعت فیلم آموزشی بوده که در قالب 28 جلسه برای هنرجویان دف آماده شده است.
این پکیج دارای بیش از 70 صفحه جزوه به شکل پی دی اف می باشد که مطالب این جزوه بر گرفته شده از دو کتاب آموزشی دف بوده که با استفاده از آن، استاد شیوا یعقوبی به خوبی تمامی مباحث را تدریس کرده اند.
سطح آموزش دف از صفر تا مقدماتی، متوسطه و حرفه ای می باشد. پکیج بعد از خرید پشتیبانی دارد و هنرجویان می توانند سوالات درسی را با استاد در میان بگذراند و یا  از اجرا های خود برای استاد یعقوبی ارسال نمایند.
در پایان پکیج هم استاد چندین آهنگ پاپ یا سنتی معروف را برای همنوازی با دف انتخاب کرده اند که به شما نحوه نواختن با این آهنگ ها به شکل دقیق و کامل تدریس و توضیح داده شده است.
برای اطلاعات بیشتر از موارد تدریس شده، بررسی نمونه تدریس های بیشتر و بررسی جلسه اول و یا خرید و دانلود پکیج کافیست روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید:

پکیج آموزش دف سایت Dordo – (کلیک نمایید)


 

علاوه بر خرید و دانلود پکیج از لینک قرمز رنگ بالا، امکان ارسال پستی با فلش 32 گیگ نیز وجود دارد که برای ثبت سفارش پستی کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:
09387455448
09378957738
پیج اینستاگرام:
Dordo_ir

جستجو کنید ...

نظرات کاربران



قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “آموزش صداسازی از مبتدی تا حرفه ای – 18 ساعت صداسازی” نظر میدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



بازگشت
تماس 1
تماس 2
واتساپ 1
واتساپ 2
تلگرام 1
تلگرام 2