سیاست حریم خصوصی

  قوانین و مقرّرات موسسه:

 

۱- خریدار موظّف است قبل از خرید، توضیحات دوره ی آموزشی مورد نظر را کامل مطالعه نموده و جلسه اوّل دوره مورد نظر را چک کند. پس از خرید، امکان برگشت وجه وجود ندارد. پس خواهشمندیم قبل از خرید دوره آموزشی مورد نظر‌، حتما توضیحات دوره و جلسه اوّل دوره مورد نظر را بررسی بفرمایید.

 

۲- در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه خرید و دانلود دوره آموزشی حتما با شماره هایی که در قسمت پایین صفحه ی سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

 

۳- پس از خرید دوره آموزشی مورد نظر خریدار موظّف می باشد در حفظ و نگهداری از فیلم های آموزشی خود کوشش نماید و در یک جای امن فیلم های آموزشی را ذخیره نماید؛ درصورت پاک شدن فیلمهای آموزشی، موسّسه “دُردو” هیچ وظیفه ای در قبال ارسال مجدّد فیلم های آموزشی ندارد.

 

۴- خریداران دوره های آموزشی، پس از خرید و دریافت دوره ی مورد نظر، حق هیچ گونه کپی برداری از فیلم ها و همچنین پخش فیلم های آموزشی در فضای مجازی اعم از سایت ها و رسانه های اینترنتی را ندارند؛ چرا که تمامی دوره های آموزشی موجود در سایت از لحاظ قانونی و شرعی در انحصار موسّسه “دُردو” بوده و در صورت مشاهده موارد مذکور، یک تخلّف مجازی محسوب شده و موسّسه “دُردو” این امکان و توانایی را دارد که این تخلّف را در مراجع قضایی پیگیری کند.

 

۵- خریدار محترم پس از پرداخت مبلغ موظّف است که در موعد مقرّر، فایل های آموزشی خریداری شده را دانلود نماید چرا که پس از گذشتن بازه زمانی دانلود و از کار افتادن لینک، مجموعه “دُردو” هیچ مسئولیّتی را در قبال این مشکل ندارد.
(مهلت دانلود برای خریدار محترم دو روز می باشد و پس از ۴۸ ساعت، لینک دانلود از دسترس خارج میشود. در این مدّت خریدار میتواند سه بار دانلود کند و لینک مورد نظر، پس از سه بار کلیک شدن، قابلیّت دانلود ندارد.)

 

۶- بهتر است از مرورگر «کروم» به جهت بررسی سایت و نیز از برنامه ی «download manager» برای دانلود فیلم های دوره آموزشی استفاده شود. ممکن است به جهت بالا بودن حجم دوره های آموزشی، در اواسط کار، دانلود فیلمها به یکباره متوقّف شود. پس بهتر است از برنامه ی دانلود منیجر استفاده کنید تا همه چیز تحت کنترل شما باشد.

 

۷- از آنجا که حجم تمامی دوره های آموزشی ما، بالاتر از شش گیگ می باشد، بهتر است برای دانلود از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید تا در هنگام دانلود با مشکل کمبود حجم برای ذخیره سازی مواجه نشوید.

 

۸- در هنگام دانلود دوره های آموزشی، از خاموش بودن فیلتر شکن خود مطمئن شوید و سپس اقدام به دانلود کنید و نکته دیگر، اینکه سعی کنید از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. اینترنت 4G بهترین و سریع ترین گزینه برای دانلود فیلم ها می باشد.

 

۹- اساتید موظّف اند، سوالات خریداران را که مربوط به مطالب درسی می باشد،(منظور سوالات کلی راجع به دوره آموزشی و سوال کوتاه راجع به مطالب درسی) در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ دهند. چنانچه مدرّسی در این مدت پاسخگوی خریدار محترم نباشد، جریمه های نقدی شده و در صورت تکرار بیش از حد این موضوع، دوره آموزشی ایشان از سایت حذف میشود. خریدار محترم، در صورت عدم پاسخگویی استاد، میتواند با شماره هایی که در قسمت پایین سایت قرار داده شده تماس بگیرد و گزارش دهد.

 

به امید موفّقیت و توفیق روزافزون تک تک شما بزرگواران…

بازگشت
واتساپ
تلگرام
تماس