آموزش گیتار (شامل 26 فیلم آموزشی) تدریس گیتار از صفر موسسه dordo.ir

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

ددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

نویسنده: تیم dordo

موضوع: توضیحاتی در مورد پکیج آموزش گیتار پاپ ما

و تفاوت آن با کلاس ها و پکیج های آموزشی سایت های مشابه

آموزش گیتار پاپ
آموزش گیتار پاپ

آشنایی با پکیج آموزش گیتار پاپ موسسه dordo:

فیلمی که در بالا مشاهده کردید مربوط به قسمت کوچکی از جلسه اول آموزش گیتار پاپ موسسه dordo بود. پکیج آموزش گیتار پاپ ما شامل 26 فیلم آموزشی بوده که تایم کل فیلم های آموزشی شامل 12 ساعت فیلم می باشد. پکیج آموزش گیتار پاپ ما از سال 1395 تاکنون توسط بیش از 850 هنرجو از شهر ها و کشور های مختلف (ایرانیان مقیم) خریداری شده است.


 پکیج آموزشی ما از صفر تدریس شده است!

لازم به ذکر است که پکیج آموزش گیتار پاپ موسسه دردو توسط آقای علی عارف نیا از صفر صفر تدریس شده است. ایشان فرض گرفته اند که هنرجوی گرامی هیچ اطالاعاتی از تئوری موسیقی، دست گرفتن ساز و نواختن ساز ندارد؛ بنابراین استاد عارف نیا با در نظر گرفتن این پیش فرض شروع به تدریس از صفر یعنی مبانی موسیقی کرده اند.


مواردی که در پکیج آموزش گیتار پاپ ما تدریس شده است:

  1. آموزش تئوری موسیقی از صفر 

  2. آموزش کوک کردن ساز 

  3. تمرینات انگشت گذاری دست چپ و دست راست

  4. کار با مترونوم برای افزایش سرعت ملودی و سرعت ریتم ها

  5. نت خوانی، ریتم خوانی و تبلچر خوانی به شکل کامل برای ساز گیتار

  6. آموزش انواع ریتم ها و پاساژ های مخصوص به هر ریتم

  7. آموزش ملودی ها و تکنیک ها و جزییات ملودی نوازی

  8. آموزش گام های موسیقی و نحوه اجرا روی ساز

  9. آموزش نکاتی در مورد خوانندگی و آموزش تمرینات مقدماتی سلفژ برای قوی کردن گوش و اجرای آهنگها

  10. آموزش انواع آکورد های سردسته و باره دار (ماژور، مینور، 7 و دیمینیشد (dim)

  11. آموزش انواع آرپژ ها و آموزش آهنگهای مختلف و ملودی آهنگهای معروف       


نحوه انتخاب یک پکیج آموزشی مناسب برای یادگیری:

در یادگیری به روش پکیج آموزشی (خودآموز) هنرجویان باید پکیجی را برای یادگیریشان انتخاب کنند که دارای سابقه درخشان در این سبک آموزشی باشد. همانطور که گفته شد پکیج آموزش گیتار پاپ ما توسط بیش از 850 هنرجو در طول 4 سال خریداری شده است و این یعنی ما در امر آموزش مجازی آزمون و خطای خود را کرده ایم و یک پکیج با کیفیت خدمت علاقه مندان آماده کرده ایم. پکیج آموزش گیتار پاپ ما در این 4 سال،  چهار بار بازنویسی شده است تا کوچکترین کمبود یا ایرادی نداشته باشد. استاد عارف نیا آنقدر ریز بین و دقیق هستند که دوست ندارند حتی کوچکترین ایرادی در تدریسشان باشد و همین باعث شده که حتی یک نفر ناراضی از تدریس ایشان باشد. ساده تر بگوییم: کار را باید به کاردان سپرد. هرکسی تخصص خودش را دارد. یکی نوازنده بسیار ماهری است اما دلیل نمی شود که حتما در امر آموزش نیز مهارت دارد.


مشکلات یادگیری هنرجویان در یکسال اخیر بعد از ورود کرونا و کم شدن کیفیت آموزش:

متاسفانه در این یکسال اخیر که این بیماری منحوس کرونا را در سطح کشور شاهد بوده ایم منجر شده که تمام آموزشگاه ها به شکل آنلاین تدریس کنند که البته شرایط آنها را هم درک خواهیم کرد اما ای کاش کیفیت آموزششان در حدی باشد که هنرجو با پرداخت هزینه بتواند درست در منزل آموزش ببیند، متاسفانه نه تنها شاهد این امر نبوده ایم بلکه اساتید به خاطر نداشتن تجربه در این سبک آموزشی، کیفیت تدریس به شدت پایین است و بعضا مشاهده میکنیم که هر مدرسی برای خود یک پکیج آموزشی فیلمبرداری کرده است و بعد از ورود کرونا به کشور در صدد پر کردن جیب خود به هر شکل نامناسبی می باشد. از شما خواهشمندیم که به هر تدریسی مراجعه نکنید؛ ما این افتخار را داریم که بگوییم 4 سال است به طور بسیار جدی آموزش مجازی می دهیم و بیش از 850 هنرجو از پکیج آموزش گیتار ما استفاده نموده اند.


نحوه مقایسه تدریس ما با دیگر سایتها:

شما برای مقایسه تدریس  ما با دیگر موسسات آموزشی، کافی ست در گوگل سرچ کنید آموزش گیتار و تدریس ما را با تمام سایتها مقایسه کنید. چه از لحاظ تدریس و فن بیان مدرس و چه از لحاظ تایم کل فیلم هایشان و چه از لحاظ قیمت پکیج. در سایت های  مختلف که سر بزنید مشاهده میکنید که  تمام سایتها بین 2 تا 4 ساعت فیلم آموزشی دارند ولی پکیج ما شامل 12 ساعت می باشد. این سایت ها بعد از ورود کرونا شروع به ضبط کرده اند که این نشان از نهایت بی تجربگی آنها در امر آموزش می باشد وگرنه هر شخصی می داند که برای یادگیری سازی مثل گیتار که کلی هم تکنیک و قابلیت دارد، 2 تا 4 ساعت هرگز کافی نبوده و نیست.


نحوه رفع اشکال و تمرین کردن به روش ما:

در پکیج آموزش گیتار پاپ ما به خاطر تجربه فراوانی که داریم طوری تدریس کرده ایم که هنرجو احساس کند که مدرس در کنارش و همگام با اوست. نکته بسیار مهم بعدی که باید توجه داشته باشید این است که هر تکنیک یا مبحثی که تدریس شده است، به گونه ای بوده که حالت رفع اشکال هم در پکیج وجود دارد و استاد اجرای غلط یک تکنیک را در فیلم توضیح میدهد و اجرای درست همان تکنیک را هم توضیح می دهد که هنرجو با آگاهی کامل، تکنیک مربوطه را یاد بگیرد و  بتواند خودش ایراداتش را در اجرا رفع کند. هنرجو یاید ابتدا چندین بار فیلم هر جلسه را ببیند و نکات هر جلسه را یاد داشت نماید و آنقدر تمرین کند تا ایرادات خود را طبق توضیحاتی که استاد  در فیلم تدریس کرده است، رفع کند.

کافیست روزانه یک ساعت تمرین شود. در ماه های اول روزی نیم ساعت تا 45 دقیقه  تمرین گیتار کافیست و باید مستمر انجام شود. در یادگیری هر سازی هنرجو باید بداند که در ابتدا باید کم تمرین کند ولی هر روز کار کند تا به ساز عادت کند و به جسم خود این مفهوم را برساند که نواختن جزیی از برنامه های روزانه من است. وقتی شخص به نواختن در هر روز عادت کند، خود به خود علاقه مند تر شده و دوست دارد ساعات بیشتری را برای تمرین اختصاص دهد. این روند در صورت اجرایی شدن به جایی خواهد رسید که هنرجو بی اختیار و غافل از ساعت، تمرین خواهد کرد و بعد از چند ماه به روزی 4 ساعت یا حتی بیشتر نیز خواهد رسید. کافیست خود را به نواختن عادت دهیم و بعد از آن خواهید یافت که هیچ دلیلی باعث نخواهد شد که شما از موسیقی و نواختن دلسرد یا دور شوید.


جلسه اول پکیج آموزش گیتار پاپ ما رایگان است و میتوانید از لینک پایین بررسی کنید و در صورت رضایت از شیوه تدریس، می توانید کل پکیج را از همین لینک خریداری و دانلود نمایید.

همچنین امکان پست به شکل دو عدد dvd آموزشی به شکل رایگان به تمام نقاط کشور موجود است. این مورد برای کسانی است که تمایلی به دانلود کردن ندارند و قصد  دارند ما برای آنها ارسال کنیم که رایگان این کار برای دوستان انجام خواهد شد.


برای اطلاعات بیشتر راجع به پکیج و ارتباط با مدرس یا مشاوران ما میتوانید با ما تماس بگیرید:

09387455448

09378957738


لینک جلسه اول آموزش گیتار پاپ موسسه dordo:

https://dordo.ir/product/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d9%be-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85/


عزیزان در موسسه dordo، ساز های مختلفی تدریس شده است. اگر تمایل دارید از پکیج های آموزشی دیگر ما مطلع شوید کافیست از لینک های پایین جلسات اول هر پکیج را بررسی کنید. پکیج هایی نظیر آموزش تنبک، دف، بیتباکس و کاخن نیز برای شما عزیزان آماده شده است تا بتوانید به راحتی در مزنل آموزش ببینید.

لینک جلسه اول آموزش تنبک (کلیک کنید)

لینک جلسه اول آموزش دف (کلیک کنید)

لینک جلسه اول آموزش کاخن (کلیک کنید)

لینک جلسه اول آموزش بیت باکس (کلیک کنید)


لینک صفحه اصلی گوگل

بازگشت به صفحه اصلی سایت

لینک تمامی مقالات آموزشی موسسه dordo

 آموزشهای رایگان سایت

تمامی پکیج های آموزشی سایت

پیج اینستاگرام موسسه dordo

صفحه آپارات موسسه dordo

جستجو کنید ...

نظرات کاربران



  • مسعود

    خسته نباشید میگم خدمت همه اساتید و هنرمندان سایت دردو
    میدونم همتون زحمت کشیدید و وقت گذاشتید ولی بنظرتون یکم گرون نیست ؟
    آخه کسایی هستند که واقعا در این حد توان مالی ندارن..
    اگر بتونید تخفیفی اعمال کنید یا کمی قیمت رو کاهش بدید مطمئنا تقاضا برای خرید دوره بیشتر میشه ..
    من خودم واقعا تا موقعی که قیمت رو دیدم مصمم بودم بخرم ولی …

    • adminjavadمدیریت

      سلام وقت شما بخیر. قیمت پکیج فقط سلفژ ما تقریبا نصف سایت های مشابه هست و تایم تدریس در فیلمها، دو برابر سایت های دیگه هست. سایت های مشابه جزوه به شکل pdf ندارند. همچنین فایل صوتی هم ندارند. برای اینکه شامل تخفیف بشید میتونید پکیج خوانندگی رو انتخاب کنید، که علاوه بر سلفژ، صداسازی هم تدریس شده. جمعا در پکیج خوانندگی 31 ساعت فیلم، 222 فایل صوتی، حل بیش از 310 تمرین مثال و تست و همچنین دارای 130 صفحه جزوه به شکل pdf هست. قیمتش برای شما به صرفه تر خواهد بود.
      لینک پکیج آموزش خوانندگی (سلفژ و صداسازی):
      پکیج آموزش خوانندگی

      در صورت هرگونه سوال میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:
      09387455448 عارف نیا
      09378957738 علیزاده

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

یک دیدگاه اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



بازگشت
تماس 1
تماس 2
واتساپ 1
واتساپ 2
تلگرام 1
تلگرام 2