تمرین دف نوازی با متر ۴/۴ | سایت Dordo.ir

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

تمرین دف نوازی با متر ۴/۴

آموزش رایگان دف سایت Dordo

همانطور که در فیلم بالا مشاهده نمودید استاد شیوا یعقوبی در این جلسه از آموزش رایگان دف قصد دارند یک تمرین ساده در متر ۴/۴ را بر روی دف اجرا نمایند. در این قطعه نت های سیاه و چنگ داریم که از این حیث بسیار راحت بوده و چندان سخت نخواهد بود.
در هر میزان ۴/۴ یا فقط نت های سیاه داریم که با دست چپ  و راست اجرا می شوند و یا فیط نت های چنگ داریم که باز هم سخت نخواهد بود. از این رو انتظار می رود هنرجویان به راحتی نت ها را که باید با تم، تق و چپ اجرا می شود به راحتی روی ساز بنوازند.

معرفی پکیج آموزش دف سایت Dordo:

پکیج آموزش دف سایت Dordo  شامل ۱۰ ساعت فیلم آموزشی است که در قالب ۲۸ جلسه تدریس شده است. پکیج دارای ۷۰ صفحه جزوه به شکل پی دی اف بوده که برگرفته شده از دو کتاب آموزشی دف به صورت چکیده می باشد.
سطح آموزش از صفر تا مقدماتی، متوسطه و حرفه ای می باشد.
پکیج بعد از خرید، قابلیت پشتیبانی و ارسال فیلم و تمرینات برای استاد می باشد که از این حیث هنرجویان هیچ نگرانی نخواهند داشت.
تئوری موسیقی، حرکات اصلی دف، کار با مترونوم، انواع ریتم ها و همنوازی با آهنگ های پاپ و سنتی از جمله مواردی است که استاد در این مجموعه آموزشی برای هنرجویان عزیز در نظر گرفته است.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی جلسه اول دف به شکل رایگان، خرید و دانلود کل پکیج آموزش دف کافیست روی لینک آبی رنگ زیر کلیک نمایید:

لینک خرید و دانلود پکیج آموزش دف – ۱۰ ساعت فیلم آموزشی (کلیک نمایید)

 


روش ارسال پستی پکیج آموزش دف با فلش ۳۲ گیگ:

علاوه بر خرید و دانلود پکیج آموزشی دف از لینک آبی رنگ بالا، امکان ارسال پستی با فلش ۳۲ گیگ نیز وجود دارد که برای ثبت سفارش پستی کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:
09387455448
09378957738
پیج اینستاگرام:
Dordo_ir

جستجو کنید ...

نظرات کاربران



قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “آموزش صداسازی از مبتدی تا حرفه ای – 18 ساعت صداسازی” نظر میدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



بازگشت
تماس 1
تماس 2
واتساپ 1
واتساپ 2
تلگرام 1
تلگرام 2