اجرا های بسیار زیبای سنتور – امیر یعقوبی مدرس سنتور

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

اجرا های بسیار زیبای سنتور

امیر یعقوبی مدرس سنتور

ساز سنتور مربوط به ۵۵۹ سال قبل از میلاد مسیح مربوط به دوره بابلیان و آشوریان می باشد که از این حیث جزء قدیمی ترین ساز های ایران به شمار می رود.

 

سنتور سازی است با ۷۲ سیم که با دو عدد مضراب چوبی نواخته می شود.

شما برای یادگیری سنتور کافیست تئوری موسیقی و تمرینات عملی مضرابی را از ابتدا آموزش ببینید. این ساز بسیار زیبا و خوش صدا که تقریبا به شکل ذوزنقه ای می باشد، امروزه در ایران نوازنده های بسیار قدرتمند و بزرگی دارد.

نوازندگان بزرگی همچون استاد زنده یاد مشکاتیان، پایور، اردوان کامکار، سیامک آقایی و… در ایران با اجراهای خود هر شنونده ای را میخکوب می کنند.

شاید نام سنتور که بیاید اولین چیزی که در ذهن ما پدیدار شود، فیلم علی سنتوری است که نوازندگی آن را اردوان کامکار انجام داده و خواننده ی آن چاووشی است.

در اینجا میتوانید اجرای سنتور نوازی بسیار زیبای آهنگ علی سنتوری را از امیر یعقوبی نوازنده و مدرس سنتور موسسه فرهنگی هنری Dordo ببینید:

 

معرفی پکیج آموزش سنتور موسسه فرهنگی هنری Dordo:

بسته ی آموزشی سنتور موسسه فرهنگی هنری Dordo شامل ۲۰ ساعت آموزش در قالب ۳۰ جلسه می باشد که دارای جزوه به شکل Pdf است. حدود ۱۰۰ صفحه نت از کتاب های اساتید مشکاتیان، پایور، اردوان کامکار و  پشنگ کامکار در این پکیج تدریس شده است.

فرض گرفته ایم که هنرجوی سنتور هیچ اطلاعاتی از نواختن سنتور، تئوری موسیقی، اکول نوازندگی، نت خوانی و ریتم خوانی نمی داند. بنابراین نگران نباشید چرا که استاد یعقوبی از صفر همه موارد را تدریس کرده اند. قسمتی از فیلم ها بر روی تخته بوده که استاد تئوری موسیقی را از صفر درس داده اند.

قسمت های دیگر از فیلمها مربوط به تمرینات عملی روی ساز سنتور است که روش گرفتن مضراب، انواع مضراب زدن و نحوه نواختن قطعات بررسی شده است.

سطح آموزش این پکیج آموزشی، از صفر تا مقدماتی، متوسطه و حرفه ای می باشد.

برای خرید و دانلود پکیج و اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

آموزش سنتور جلسه اول – دانلود 20 ساعت مجموعه کامل آموزش سنتور

 

 

جستجو کنید ...

نظرات کاربران



قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • جهت ثبت بازخورد ابتدا محصول را خریداری نمایید.

اولین نفری باشید که در مورد “آموزش صداسازی از مبتدی تا حرفه ای – 18 ساعت صداسازی” نظر میدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



بازگشت
تماس 1
تماس 2
واتساپ 1
واتساپ 2
تلگرام 1
تلگرام 2